wtorek, 15 października 2024

Mroczna bombka - projekt z live

 Witajcie kochani. 

Dziś przedstawiam Wam bombkę, którą w niedzielę tworzyłam na live w grupie FB https://www.facebook.com/groups/960483030780794  październik to idealny moment na projekty Halloween'owe więc i u mnie ciut mrocznie. 

link do live: https://www.facebook.com/100002921882636/videos/443307225447865/


Do tego medaliona wykorzystałam cudowny papier ryżowy, który ozdobił obie strony, a całość wykończyłam elementami z bransoletki, którą specjalnie zakupiłam do tego projektu. 

Kto był na live ten wie, że nie zamknęłam bombki, żeby dobrze wyschły preparaty w środku. Jest to bardzo ważne, gdyż mokre media mogą się rozwarstwiać lub zapleśnieć i zniszczyć naszą pracę.


Bonusem na live był mój sposób na postarzanie satynowej wstążki i choć nie wykorzystałam jej w projekcie, to Wam ją pokażę, może komuś spodoba się ten sposób. 

W moim projekcie wykorzystałam:




Pozdrawiam Syla 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz