poniedziałek, 21 października 2024

W cyrkowym klimacie - organizery na biurko

 

Witajcie! W mojej dzisiejszej inspiracji zapraszam Was do cyrkowego świata klaunów.

Te cudowne papiery ryżowe zbyt długo czekały u mnie na pojawienie się w pracy.

Postanowiłam ozdobić organizery na biurko. Są proste w wykonaniu bo jak widzicie

użyłam tylko kilku mediów i wspomnianego wcześniej papieru ryżowego. Bez dodatków

i ozdobników. Wydawały mi się w tym przypadku zbędne, a Wy jak myślicie?

Zapraszam kochani do obejrzenia zdjęć










                                                               Pozdrawiam serdecznie 

                                                                Kasia - Andres tworzy -



                                                                W pracy wykorzystałam:

                                                                       papiery ryżowe
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz