niedziela, 30 kwietnia 2017

Inspiracja Dagmary - Mega różowy blejtram

Dziś mam dla Was blejtram, blejtram na którym staram się oswoić kolor różowy.
Pracę tą wykonałam w ramach prezentu na 18-te urodziny i te barwy bardzo pasowały mi do bohaterki na zdjęciu,
a także jako podkreślenie dziewczęcego charakteru oprawy. 

Klasycznie bazę potraktowałam, bardzo nierównomiernie, białym gessem. 
Tło barwiłam między innymi mgiełką w kolorze magenta i nieco pochlapałam białą mgiełką. 
Przez maskę nałożyłam pastę modelującą.
Aby uniknąć uszkodzenia tła pod wpływem wilgoci, całość zabezpieczyłam matowym werniksem.
Ozdobne elementy przykleiłam za pomocą Matte Medium.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja praca, dziękuję za uwagę :)







Użyte produkty:

Białe gesso Decoart



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz