niedziela, 16 kwietnia 2017

Inspiracja Justyny - Industrialna okładka



Witajcie :)

Jest mi niezmiernie miło, że mogłam dołączyć do DT Decoratorium i przez rok będę Was (mam nadzieję) inspirować swoimi pracami.

Mam na imię Justyna i moje miejsce w sieci to http://szydelkiemwoko.blogspot.com

. Wolne chwilę poświęcam scrapowaniu i lubię wszystko, co jest związane z papierem i mediami. Uwielbiam zamykać wspomnienia z naszego życia na blejtramach, ramkach i LO. Ostatnio pokochałam art journal w nieco zaskakującym wydaniu, bo również ze zdjęciami.

Moja pierwsza inspiracja to okładka art journala. 
Bazę, czyli książkę, zagruntowałam czarnym gesso i naniosłam pastę przez maskę oraz w niektórych miejscach nałożyłam medium pękające. Kiedy wszystko wyschło zaczęła się najlepsza zabawa ... mazanie fluidami. Wykorzystałam kilka kolorów i nanosiłam je palcami. Żałujcie, że nie widzieliście wtedy moich rąk ;) Całość nabrała wyrazu ... Zobaczcie te cudne spękania ... Całość zabezpieczyłam medium matującym. Moja okładka nie potrzebowała żadnych dodatkowych ozdób, żal mi było ją zakrywać ;)

Jeżeli nie korzystaliście jeszcze z mediów Deco Art to koniecznie je wypróbujcie. Gesso jest świetnie kremowe i idealnie kryjące. Pasta idealnie się rozprowadza a uzyskany wzór idealny. Fluidy są mocno nasycone kolorystycznie. Nie ma problemu by nimi pokryć czarne tło i są bardzo wydajne ... Ja się zakochałam ;)





Użyte produkty:

Pozdrawiam Was ciepło

Justyna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz