poniedziałek, 20 listopada 2017

Inspiracja Anai - Sówki dwie

Hej hej :)
Dziś mam dla Was inspirację opartą na farbach i kontrastach. Jakiś czas temu nie mogłam się oprzeć urokowi dwóch glinianych sówek-skarbonek. Dwóch, bo jak tylko je zobaczyłam, to natychmiast miałam na nie dwa różne pomysły. Dość przeciwstawne... I nie mogłam się zdecydować, który z nich mam ochotę wypróbować bardziej ;) Postanowiłam więc wypróbować oba i tak właśnie powstały sówki dwie - jedna elegancka, metaliczna, połyskująca; druga zaś mocno postarzana, matowa, trochę jakby poobijana i zużyta ;)
Powiem Wam szczerze, że gdy sówki są już gotowe - nadal nie mogę się zdecydować, która podoba mi się bardziej. Uwielbiam obie :)

  
Ta w kolorze miedzi powstała przy użyciu nowości z DecoArtu - nowej odsłony farb metalicznych "Extreme Sheen". Tak jak uwielbiam farby Dazzling Mettalics, tak zachwycona jestem też Extreme Sheen. Producent zapewnia, że są jeszcze lepsze i ja mu wierzę :) Kryją świetnie, błyszczą pięknie i pozwalają na drobne poprawki bez konieczności malowania całości - nowa warstwa idealnie wtapia się w poprzednią!
Do wykończenia mojej metalicznej sówki użyłam błyszczącego lakieru DuraClear High Gloss. Zawsze staram się moje prace wykańczać lakierem - mam wtedy pewność, że uzyskany efekt jest zabezpieczony i przetrwa długo.
 

  
A sówka matowa? Tu oczywiście sięgnęłam po moje ukochane farby kredowe. Nasza miłość trwa i trwa i chyba nigdy nie minie ;) 
O ile pomalowanie sówki metalicznej to było praktycznie 5 minut, o tyle tutaj pozwoliłam sobie poszaleć - kolejne warstwy farb kredowych (Treasure, Serene i Refreshing), przecierki pozwalające odkryć poprzednie warstwy, lekkie postarzanie czarnym Antiquing Cream i jeszcze delikatne chlapnięcia białym gesso. Och! Zabawy było tu sporo, ale za to efekt cudny :) 
Oczywiście tę sówkę również zabezpiczyłam lakierem - tym razem UltraMatowym Americana Decor. 
 

  

A Wy jak uważacie? Która ładniejsza? Która sówka podoba się Wam bardziej?
  
Wykorzystane produkty:


pozdrawiam
Anai




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz