poniedziałek, 13 listopada 2017

Inspiracja Oli - Bliźniacze skrzyneczki

Dzień dobry,
Farby Americana Decor Chalky Finish, to jedne z moich ulubionych produktów DecoArt. Używam ich od dość dawna i niezmiennie uwielbiam. Szybko doceniłam ich kremową konsystencję, świetne krycie, zróżnicowane pojemności i przepiękne nieoczywiste kolory.
Na dziś przy pomocy farb kredowych przygotowałam dwa bliźniacze pudełka dla chłopca i dziewczynki. Użyłam różu Innocence – jest to delikatny, bardzo dziewczęcy, pastelowy odcień, a na drugiej skrzynce szarego błękitu Serene. Szablonowe wzory i podkreślenie krawędzi zrobiłam bielą Everlasting.
Aby zachować aksamitny mat jaki dają farby kredowe, całe skrzyneczki zabezpieczyłam bezbarwnym woskiem.
  





Użyte produkty:
Pozdrawiam serdecznie
Ola
  
http://zebybylokolorowo.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz