wtorek, 21 listopada 2017

Inspiracja Dagmary - Niezwykłe wspomnienia

Powoli uzupełniam kolejne strony w albumie ze zdjęciami mojego synka. Przypomnę, że jest to album tworzony na bazie starej książki. Każda z tych stron jest dla mnie bardzo ważna, każda budzi niezwykłe wspomnienia. Dlatego właśnie, gdy na biurko trafia ten album, niespiesznie powstaje oprawa dla każdego zdjęcia.
 
Podstawą jest odpowiednie przygotowanie stron. Zaczynam od sklejenia razem kilku kartek i zagruntowania powstałej bazy za pomocą gesso. Tło barwię mieszanką fluidów i mgiełek, stempluję wzory pernamentnym tuszem. Staram się, aby gdzieniegdzie były widoczne oryginalne czcionki ze stron książki. Dają one dodatkowy efekt - kolejną warstwę pracy.
W tym przypadku pastę strukturalną DecoArt postanowiłam zabarwić brązowym fluidem - zmieszałam zatem oba media w zupełnie przypadkowych proporcjach. Dzięki temu na pracy powstały brązowe wypukłe listeczki, tworzące jakby ramkę wokół kompozycji. Gdy praca była już prawie gotowa, wolne przestrzenie wokół ozdób wypełniłam Crackle Glaze. Zwykle w takim przypadku zostawiam pracę do wyschnięcia na noc i rano mam gotowe spękania, które wystarczy wypełnić Antiquing Cream.
 
Naprawdę nie mogę się doczekać, kiedy moja książka będzie już wypełniona wspomnieniami :)
 






   
Wykorzystane produkty:
  

pozdrawiam
  
http://dagmarakos.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz