piątek, 1 grudnia 2017

Inspiracja Dagmary - W jesiennych barwach z miłością

Dziś chciałabym Wam zaprezentować prostą kartkę, która  z jednej strony wygląda na minimalistyczną, ale z drugiej - trochę możecie się zdziwić, ile mediów użyłam by ją wykonać.
 
Zacznijmy od fluidów akrylowych, które kropelka po kropelce, nakładałam wzdłuż bazy.Na kolory w tle składa się aż sześć fluidów: kultowy Quinacridone Gold, English Red Oxide, Burnt SiennaBurnt Umber, Yellow Oxide i Raw Sienna.Każdą kropelkę farby rozciągałam szpachelką na całej długości kartki. Z powodzeniem to samo wykonamy przy użyciu jakiejkolwiek karty np. rabatowej.
 
Złote kropelki z kolei  to zasługa naszych cudownie metalicznych farb Dazzling Metallics, a białe chlapania to biały błyszczący mister.
 
Napis na kartce najpierw pomalowałam kremowym fluidem, a następnie pokryłam płynnym szkłem.
Jak widać powstała kartka w 100% mixmediowa ;)
  


   
Wykorzystane produkty:
  
  
pozdrawiam 
  
http://dagmarakos.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz