czwartek, 14 grudnia 2017

Inspiracja Oli - Mroźne strukturalne świeczniki

Dzień dobry,
Przygotowania świąteczne wszędzie już idą pełną parą, wiadomo. U mnie do dekoracji świątecznego stołu powstały mroźne świeczniki. Nie są zbyt wysokie – 16 centymetrów, to akurat tyle, żeby mogły bezpiecznie stać wśród potraw.
Zaczynając od górnej krawędzi świecznika zrobiłam na nich strukturę przy pomocy szpachelki i pasty strukturalnej, a po wysuszeniu pomalowałam całość jasną farbą kredową.
Prawdziwa zabawa zaczęła się po wyschnięciu farby. Najpierw w nierówności wtarłam brązowy wosk, a potem na całość bezbarwny, którym usunęłam nadmiar tego brązowego.  Ciemny wosk pozostał w niektórych zagłębieniach, podkreślając ich strukturę, a także przybrudził nieco kolor całej pracy. Do nadania mroźnego charakteru świecznikom użyłam srebrnej woskowej pasty Metallic Lustre, którą nakładałam naprzemiennie z bezbarwnym woskiem, dając więcej srebra w górnej części świeczników.
Świeczniki mają dwa oblicza, w zimnym sztucznym świetle lśnią srebrzyście, a gdy zaświeci grudniowe słońce nabierają cieplejszej lekko kremowej barwy.







Wykorzystane produkty:
  
 
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam
Ola Wu

http://zebybylokolorowo.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz