Ostatnie kawałki mojej ulubionej kolekcji Studia Light "Industrial" postanowiłam zamienić w kartki.
Jeśli Industrial, to jest pomysł na męską kartkę na urodziny: trybiki, śrubki, chlapania. Do tej wizji bardzo mi pasowała rdza, a jak już Wam wiadomo mamy takie media, które gwarantują naprawdę spektakularny efekt rdzy na naszych pracach.
Przepis na rdzę jest następujący: tekturkę pokrywam gessem, a następnie Texture Sand Paste. Nierównomiernie zamalowuję powierzchnię wybranego kształtu mieszaniną szarej i czarnej farby tworzę jaśniejsze i ciemniejsze plamy. W naturalny sposób powstająca rdza jest nierównomierna, jaśniejsza, ciemniejsza, metal jest zajmowany przez rdzę w niektórych miejscach grubszą warstwą, a w innych cieńszą.
Do takiego właśnie efektu staram się dążyć, dlatego etap nakładania farb i piaskowej pasty jest bardzo ważny. To od tych mediów będzie zależał ostateczny wygląd naszej pracy. Pastą reguluję grubość ognisk rdzy, a farbami jej barwę.
Na sam koniec nakładam kultowy fluid Quinacridone Gold, dopiero teraz powstaje właściwy kolor naszej rdzy.
Na szarych partiach nasza rdza jest jaśniejsza, na czarnym tle wychodzi brązowa, kolor na którym nam zależy uzyskamy eksperymentując z tymi farbami. Zachęcam do eksperymentowania i doskonalenia własnych przepisów na rdzę idealną.
Jeśli Industrial, to jest pomysł na męską kartkę na urodziny: trybiki, śrubki, chlapania. Do tej wizji bardzo mi pasowała rdza, a jak już Wam wiadomo mamy takie media, które gwarantują naprawdę spektakularny efekt rdzy na naszych pracach.
Przepis na rdzę jest następujący: tekturkę pokrywam gessem, a następnie Texture Sand Paste. Nierównomiernie zamalowuję powierzchnię wybranego kształtu mieszaniną szarej i czarnej farby tworzę jaśniejsze i ciemniejsze plamy. W naturalny sposób powstająca rdza jest nierównomierna, jaśniejsza, ciemniejsza, metal jest zajmowany przez rdzę w niektórych miejscach grubszą warstwą, a w innych cieńszą.
Do takiego właśnie efektu staram się dążyć, dlatego etap nakładania farb i piaskowej pasty jest bardzo ważny. To od tych mediów będzie zależał ostateczny wygląd naszej pracy. Pastą reguluję grubość ognisk rdzy, a farbami jej barwę.
Na sam koniec nakładam kultowy fluid Quinacridone Gold, dopiero teraz powstaje właściwy kolor naszej rdzy.
Na szarych partiach nasza rdza jest jaśniejsza, na czarnym tle wychodzi brązowa, kolor na którym nam zależy uzyskamy eksperymentując z tymi farbami. Zachęcam do eksperymentowania i doskonalenia własnych przepisów na rdzę idealną.
Wykorzystane produkty:
DecoArt Medium Gesso White
DecoArt Medium Texture Sand Paste
DecoArt Antiquing Cream Carbon Black
DecoArt Antiquing Cream Medium Grey
DecoArt Media Titanium White
DecoArt Media Quinacridone Gold
DecoArt Media Prussian Blue Hue
DecoArt Media Phthalo Turquoise
Designpaper double-sided papier 30,5x30,5 cm arkusz
DecoArt Medium Texture Sand Paste
DecoArt Antiquing Cream Carbon Black
DecoArt Antiquing Cream Medium Grey
DecoArt Media Titanium White
DecoArt Media Quinacridone Gold
DecoArt Media Prussian Blue Hue
DecoArt Media Phthalo Turquoise
Designpaper double-sided papier 30,5x30,5 cm arkusz
Dagmara
świetna kartka! :D
OdpowiedzUsuń