piątek, 6 kwietnia 2018

Inspiracja Gosi - Kurs na kartkę komunijną

Witam Was bardzo serdecznie. 
Dziś przybywam do Was z kursem na wykonanie kartki komunijnej w stylu eco a dokładnie wykonanej z kraftowego papieru i białego z użyciem mediów firmy DecoArt. Bardzo lubię kraftowy papier, jest idealny na każdą okazję. A więc gotowi? To zaczynamy!
    
 
Potrzebne materiały: 
  • papier kraft i biały, 
  • gesso, 
  • farba akrylowa, 
  • biała mgiełka,
  • klej, 
  • szpachelka, 
  • nożyczki, 
  • wykrojniki, 
  • taśma dwustronnie klejąca, 
  • kostki 3d.
Wycinamy trzy kwadraty (tak aby kartka była warstwowa). U mnie to: pierwszy 13x13 cm, drugi 12,5x12,5 cm i trzeci 12x12 cm. Moja baza kartkowa ma 13,5 x13,5 cm.
  
 
Na najmniejszy kwadrat nakładamy białe gesso przez maskę i suszymy nagrzewnicą. Jak dobrze wyschnie gesso, to na tył każdej z kart naklejamy taśmę dwustronną i sklejamy ze sobą. 

 
Wycinamy wykrojnikami potrzebne nam elementy do ozdobienia kartki, u mnie są to koła, wianuszki i listki. Koła podkleiłam kostkami 3d i zaczęłam układać warstwowo kompozycję. 
  
 
Naklejamy listki i kwiaty.

 
Gdy mamy już wszystko przyklejone, to dodajemy przy kołach za pomocą szpachelki trochę Crackle Paste, aby uzyskać małe spękania. Czekamy aż ładnie masa wyschnie i wtedy tuszujemy za pomocą kawałka gąbki białą farbą akrylową i chlapiemy białą mgiełką. Na koniec naklejamy napis tekturkowy.

 
I praca gotowa - tak się prezentuje:


  
Wykorzystane materiały:
  
  
Mam nadzieję,że skorzystacie z kursu na wykonanie takiej komunijnej pamiątki w postaci kartki. 
Do usłyszenia
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz