piątek, 13 kwietnia 2018

Inspiracja Justyny - Kurs na ramkę z recyklingu

Witajcie ;)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać sposób na mediową ramkę z recyclingu.
  
 
Bazą  jest arkusz po napisach z tektury, który przed kolorowaniem zagruntowałam gesso. Bez niego farby mocno by wsiąkały w tekturę i szybko wysychały. A tego nie chciałam, dzięki gesso farby można dowolnie mieszać.
 
 
Na dolną warstwę mojej bazy nałożyłam pastę drobnoziarnistą, aby urozmaicić moje tło...
 
 
...i zaczęłam kolorowanie. Wykorzystałam trzy kolory farb akrylowych. Na górę pędzelkiem nałożyłam najjaśniejszą, następnie dwa kolory ciemniejsze i delikatnie je ze sobą pomieszałam, aby przejścia nie były tak mocno widoczne. Dzięki temu powstał efekt ombre.
 
 
Następnie tło urozmaiciłam chlapnięciami z białego i czarnego gesso
 
 
Napis ozdobiłam farbą metaliczną. Wspominałam, że to idealne medium do ozdabiania tekturek? Ten połyskujący efekt jest naprawdę świetny.
 
 
Ułożyłam jeszcze kompozycję z papierów Studio Light dodałam kilka drobiazgów i ramka gotowa.
 
 
Sami zobaczcie jak niewiele trzeba, by osiągnąć naprawdę ciekawy efekt ...
 




Wykorzystane produkty:
  
Farba  
  
pozdrawiam
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz