środa, 9 maja 2018

Inspiracja Dagmary - Niebieskie serduszko

Cześć! Dzisiejsza inspiracja to ramka wykonana na drewnianej bazie w kształcie serca. Od pewnego czasu to moja ulubiona forma pracy, wykorzystuję bazy w różnych kształtach i rozmiarach.
Pracę rozpoczynam od pomalowania bazy farbą kredową w białym kolorze. Na tak przygotowaną bazę nanoszę tło, kolory uzyskane farbami DecoArt, oraz stemplowania. Na tej ramce po raz pierwszy użyłam pięknego stempla "Industrial 2.0" firmy Studio Light. Zakochałam się w tym stemplu od pierwszego wejrzenia, po prostu musiałam go mieć. Jest to akrylowy stempel w dość dużym rozmiarze 14 cm x 14 cm. Nadaje się do wielu różnych prac: art journali, layoutów i wszelakich mixedmediowych wytworów. Jestem pewna, że bardzo długo będzie to mój ulubiony stempel. 
   






Serduszko, jako dodatek do prezentu urodzinowego, już niedługo trafi w rączki mojego małego siostrzeńca, Olka.
  
Wykorzystane produkty:
  
  
pozdrawiam
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz