niedziela, 13 maja 2018

Inspiracja Karoliny - Szybki tag

Hej Kochani!
Nie wiem, jak to wygląda u Was, ale gdy moi znajomi pytają mnie czasem, jak ja robię te swoje prace, to moje myśli krążą wokół jednej odpowiedzi i nie ma ona nic wspólnego z technikami, kompozycją, dodatkami itd. Ta jedyna nasuwająca mi się odpowiedź, to robię je długo. Podziwiam każdą osobę, która opowiada, jak to kartka zajmuje jej 15 minut, a layout tak około godzinki. Naprawdę chapeau bas! Jednak czasem przychodzą takie życiowe momenty, kiedy bardzo chcemy coś zrobić, wena w nas kipi, ręce same rwą się do pracy, ale jednak nie mamy zbyt wiele czasu. Ja wtedy uwielbiam w sumie dwie formy - art journal, gdzie mogę zrobić totalnie wszystko, nie martwiąc się, czy wyjdzie z tego dzieło sztuki, czy obraz nędzy i rozpaczy i tagi. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać właśnie takiego szybkiego taga, którego zrobiłam ostatnio podczas nieco dłuższej przerwy na kawę i był dla mnie świetną małą artystyczną odskocznią od natłoku spraw codziennych ;) Przecież wszystkie doskonale wiemy, że nie ma lepszej terapii relaksacyjnej od scrapbookingu i form mu pochodnych :D
  




  
  
pozdrawiam
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz