piątek, 11 maja 2018

Inspiracja Gosi - Ślubne zielenie

Witam Was bardzo serdecznie. Dziś pora na moją kolejną inspirację tym razem poszłam w  ślubne klimaty i zielenie. Na sklepowych pólkach Decoratorium oprócz fantastycznych mediów  i dodatków znajdziecie też świetne kolekcje papierów w bloczkach Papier Pad firmy Studio Light. Papiery z tej firmy są fantastyczne, oczarowały mnie nie tylko kolorami, ale również wzorami. Bardzo lubię z nich robić prace. Zatem dziś w ramach inspiracji przygotowałam dwie karteczki w zieleniach na ślub. Kartki ozdobiłam wianuszkami, kwiatami i dużą ilością listków.
  


 
Wykorzystane produkty:
  

Bardzo ciepło Was pozdrawiam i zachęcam do sięgnięcia po te kolekcje papierów.
Do usłyszenia już niebawem!
Gosia - Peninia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz