poniedziałek, 16 lipca 2018

Kurs Justyny - Scrap z mediowym tłem

Witajcie

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować krok po kroku, w jaki sposób powstają moje tła do LO. Taką pracę może stworzyć każdy. Zobaczcie, jakie to proste ;)

Zaczynamy od zaplanowania miejsca kompozycji. Ja wybrałam środek kartki. Papier w tym miejscu zagruntowałam białym gesso, przy użyciu szpachelki.
  
   
Kiedy warstwa gesso wyschła zaczęłam stemplowanie. Użyłam farby akrylowej i fluidów. Wystarczy nałożyć cienką warstwę fluidu czy farby na folii czy bloczku akrylowym i stemplować. Warstwa musi być dosyć cienka, żeby wzór był dokładny. Użycie farb czy fluidów daje Wam możliwość idealnego dopasowania kolorystycznego :)
  

   
Tym razem postanowiłam dołożyć moje ulubione chlapania. Wykorzystałam rozcieńczone białe i czarne gesso, farbę akrylową oraz fluidy. Farby i fluidy świetnie nadają się do chlapnięć. Wystarczy wykałaczka. którą delikatnie zatopicie w nierozcieńczonym fluidzie czy farbie i chlapiemy. W odróżnieniu od farby akrylowej po wyschnięciu fluid nie jest matowy i można uzyskać naprawdę fajny efekt.
  
   
I tło już jest gotowe. Prawda, że proste?
Pozostało tylko wybrać dodatki i ułożyć kompozycję. Moja jest mocno warstwowa, ale ostatnio takie lubię najbardziej. Wykorzystałam papiery z bloczków Studio Light oraz foremkowe wyciski z masy fimo. Część dodatków pozostawiłam w wersji surowej, ale główny napis pokolorowałam fluidem, żeby go podkreślić. Fluidy nadają się do tego tak samo dobrze, jak farby metaliczne, które polecałam już wcześniej.
Zobaczcie, jak prezentuje się gotowa praca.
  




  
Wykorzystane produkty:
  
  
pozdrawiam
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz