sobota, 11 maja 2019

Jak tu nie kochać mediowania! Odrobina vintage na tagu...

Witajcie. W dzisiejszym poście odrobina mojej miłości do mediowania. Za sprawą tak prostych inspiracji jestem szczęśliwsza... 
W ostatnim czasie skupiłam się raczej na prostych pracach z uwagi na brak czasu na skomplikowane prace. Wiecie co, nie tęsknię za godzinami siedzenia przy biurku :) Mogłam sobie na to pozwolić wtedy, gdy miałam czasu naprawdę sporo, kiedy się uczyłam i testowałam różne media i techniki. Dzisiaj wiem co jest w stanie sprawić, że robienie inspiracji pójdzie jak po przysłowiowym "maśle". Prezentuję Wam dzisiaj na blogu taga, do którego użyłam wspaniałych fluidów oraz farb akrylowych. Uważam, że do tego typu prac naprawdę niewiele trzeba, a i efekt wychodzi zadowalający.
Fluidy z DecoArt mają to do siebie, że cudownie współgrają z wodą i pięknie przenikają się kolory, o ile nie zrobicie na pracy "domowego przedszkola"-czyli nie użyjecie za dużej ilości kolorów. Bardzo często chcemy przedobrzyć i używamy zbyt wiele na naszych pracach :) 


Ja dzisiaj postawiłam na odrobinę tekstury, którą uzyskałam za pomocą pasty modelującej zmieszanej z proszkiem do struktur. Uzyskałam w ten sposób taką fajną piaskową masę, która idealnie wydobywa i pokazuje dobrodziejstwo szablonów.



Postawiłam na odrobinę kontrastu, który uzyskałam za pomocą koloru żółtego. 


 

Przy użyciu złotej farby akrylowej o metalicznym odcieniu champagne gold starałam się odrobinę przyciemnić pracę z góry, ale też odrobinę wydobyć z niej nierówności... Dzięki temu pięknie się mieni przy promieniach słonecznych.


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanej i słonecznej niedzieli.
Aga

Do wykonania pracy użyłam:
Fluid akrylowy DecoArt Fluid Acrylics BURNT UMBER 
Fluid akrylowy DecoArt, Cobalt Teal Hue 
Fluid akrylowy DecoArt, Hansa Yellow Light
Gesso białe DecoArt
Pasta strukturalna DecoArt
Farba metaliczna Extreme sheen-champagne gold

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz