piątek, 10 maja 2019

Morski tag z kotwicą - Alicja

Hej, już niedługo wakacje, a więc na myśl przychodzą m.in. morskie klimaty!
Chociaż przyznam, ze z tą tematyką z ogromną przyjemnością mogę pracować przez cały rok.


Ozdobiłam taga na grubej bazie z MDF, dzięki czemu nie musiałam obawiać się o jej zniekształcenie podczas nakładania mediów, co często mi się zdarza, gdy korzystam z papierowej.


Obowiązkowym elementem w wielu moich pracach jest oczywiście pasta pękająca. Jeśli chodzi o kolory, to wykorzystałam fluidy oraz błyszczącą farbę akrylową. Chciałam uzyskać odcienie niebieskiego oraz zieleni do pomalowania kotwicy. Fajnym elementem w pracach morskich jest preparat z efektem szkła.




A i mam dla was tutorial:


Wykorzystałam:
Liquid Glass
Crackle Paste
Białe gesso
Fluid Acrylics Primary Cyan
Fluid Acrylics Primary Yellow
Farba akrylowa Tropical Blue
Extreme Sheen Aquamarine
Fluid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz