czwartek, 14 listopada 2019

Kartki świąteczne ze złotymi dekorami

Hej, z tej strony Karolina Czołba
Przygotowałam kilka prostych kartek na Boże Narodzenie, które chcę Wam pokazać.
Święta kojarzą mi się zawsze ze złotym kolorem, to złoto zazwyczaj połączone jest z czerwienią i zielenią, ale w przypadku moich kartek ograniczymy się do spokojnych odcieni brązu i szarości. 

Przygotowałam kurs video, na którym wykonuję wszystkie trzy kartki, więc jeśli chcecie je zrobić ze mną to zapraszam na kanał Decoratorium, na film. 




Baza do kartek jest z papieru kraftowego i ma wielkość 14x14 cm. Białe karteczki, na których 
zrobiłam tła to kawałki papieru do mixed mediów w wymiarze 13,5x13,5 cm. Lubię gdy widoczny jest lekko kolor bazy, tworzy się wtedy ładna rameczka do tła. 

Do zrobienia kartek przygotowałam sobie też kilka gwiazdek i okrągłych elementów z papieru do scrapbookingu. 

Wykorzystuję też maski do zrobienia wzorku.

Użyłam czterech produktów DecoArt, które są moim zdaniem na prawdę świetne: dwóch kolorów farb z serii Extreme Sheen antique bronze, vintage brass, pasty z efektem piasku texture sand paste, oraz białej farby Crafter's acrylic.

Wzorki na gwiazdki nakładałam za pomocą gąbeczki, gdy wykorzystywałam samą farbę, natomiast gdy pomieszałam farbę z pastą piaskową uzyskując nie tylko blask, ale również teksturę użyłam małej szpachelki.
Farba bardzo ładnie połączyła się z pastą i choć lekko ją rozrzedziła, pasta nadal dobrze nakładał się szpachelką i szybko wysychała. 

Kartki mają dokładnie taki sam układ, różnią się za to tłem i wzorkami na gwiazdkach.













 Produkty które wykorzystałąm:
Extreme sheen Vintage Brass
Extreme sheen Antique bronze
Texture sand paste
Crafter's acrylic White


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz