środa, 30 października 2019

Halloweenowe wiedźmy- Karolina Karbowska

Cześć Kochani 😊💓 Jakiś czas temu natrafiłam na cudną fotkę dwóch wiedźm, które skradły moje serce. Postanowiłam z okazji zbliżającego się Halloween wykonać dekorację, w której go użyję. Uwielbiam Halloweenowy klimat, dlatego praca nad medalionem była dla mnie czystą przyjemnością. Zachęcam Was do zrobienia  sobie podobnej dekoracji😊 






Pierwszym etapem było przyklejenie grafiki klejem do decoupage oraz zabezpieczenie jej lakierem.


Następnie pomalowałam moją bazę czarnym gesso (buhahaha już mam, posiadam😂😂😂) Starałam się uzyskać efekt delikatnej struktury na medalionie, dlatego posłużyłam się gąbeczką.
Czarnym gesso potraktowałam także gumowego nietoperza i napis z hdf.


Położyłam przez szablon czarną pastę modelującą, którą posypałam czarnym brokatem. Brokat pięknie przyczepił się do wilgotnej pasty i pięknie się mieni, co niestey ciężko jest uchwycić na fotkach.


Aby bardziej uwidocznić napis oraz nietoperza musnęłam je delikatnie białem gesso.


Całość zalakierowałam. Jeszcze tylko dekoracyjny element, trochę wstążki, siatki i gotowe 😊 

Rodzinne foto 💓 



Mam nadzieję, że ta szybka, łatwa do zrealizowania dekoracja Wam się spodobała 😊💋
Buziam Was mocno 💓💋😘
- Wasza Karola

3 komentarze: