środa, 14 października 2020

Delikatna herbaciarka - prezent na Dzień Nauczyciela

 
 Witajcie  kochani :-) Moja nowa inspiracja to prezent dla wychowawczyni klasy mojego syna z okazji Dnia Nauczyciela :-) Proste shabby w delikatnych pastelowych kolorach, gdzie główną rolę odegrały farby akrylowe i kredowe DecoArt.
 
Choć na zewnątrz jesienna słota kolorystykę wybrałam jasną i lekką, aby była dość uniwersalna. Mam nadzieję że pani Izabela będzie zadowolona :-)
 
Wykonanie: Całość (prócz środka, który został surowy z dedykacją) malowana farbą kredową w kolorze  Restore, następnie przetarta białą kredówką Everlasting DecoArt. Paseczki malowane od ręki tymi samy,i kolorami :-)
Odcisk z masy lekkiej oraz szyldzik  pomalowałam farbami akrylowymi: Cool blue, Flesh, Leaf green.
Całość pracy zabezpieczona woskiem bezbarwnym Americana DecorDecoArt.

 





Lista materiałów:

- drewniana herbaciarka

- odciski z masy lekkiej (foremka Prima)

- szyldziki ze sklejki

- Farby akrylowe serii Crafter's Acrylics:cool blue, leaf green, flesh

- Farby kredowe serii Americana Decor: Restore i everlasting

- Bezbarwny wosk Americana Decor DecoArt


                                                    Pozdrawiam Was serdecznie                                                                                                                                           Ania





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz