czwartek, 29 października 2020

Świąteczna dwustronna zawieszka...

 Cześć Kochani, przygotowałam dziś dla Was zawieszkę świąteczną. Najwyższy czas zacząć zimowe projekty. Ten przygotowałam głównie na bazie ramki z formy z owalnym elementem z hdf-u w środku.Nie mogło zabraknąć pięknych świątecznych papierów od Decoratorium oraz mediów DecoArt. Bardzo żałuję, że nie potrafiłam Wam uchwycić na zdjęciach przepięknie mieniącego się sypkiego brokatu którym oprószyłam jeszcze wilgotną pastę śniegową. Taki duet to duet idealny do wszelkich zimowych prac.





TUTORIAL:




Użyłam:

-Gesso Białe DecoArt

-Papiery ryżowe Decoratorium (0030, 0034)

-Farba kredowa (Carbon, New Life)

-Farba Extreme Sheen (Garnet)

-Lakier błyszczący (DecoArt media)

- Pata śniegowa DecoArt Snow Tex

-klej matowy Americana Decoupage

- Sypki brokat Glamour Dust (DecoArt)


Dziękuję i pozdrawiam.




1 komentarz: