poniedziałek, 12 października 2020

Piórnik - połączenie Dazzling Metallics z Antiquing Cream

            Witajcie. Jest taka data w kalendarzu, którą zawsze pamiętamy. 14 października czyli Dzień Edukacji Narodowej. Wspominając moich dawnych nauczycieli, pamiętając zwłaszcza jedną panią, która uczyła mnie sztuki wykonałam niewielki, drewniany piórnik. 

 


                     Na samym początku wykleiłam wieko piórnika wyciskami z masy lekkiej.  Dodałam też odrobinę struktur, pasty modelującej przez szablon, pasty piaskowej, farby pękającej. Po całkowitym wyschnięciu wszystkich elementów, zagruntowałam całą powierzchnię przedmiotu. Posłużyłam się preparatem w kolorze czarnym, gdyż wiedziałam, że użyję farb metalicznych. Nie wiem czy wiecie, ale farby metaliczne doskonale prezentują się na ciemnych powierzchniach.

 


            Moim najnowszym odkryciem są 2 przepiękne odcienie Metallics Dazzling. Mink Peart - perłowe cappuccino oraz Rose Gold - różowe złoto doskonale ze sobą współgrają, tworząc przepiękną powłokę. Z pewnością pojawią się jeszcze w moich innych, kobiecych i romantycznych projektach.

 

 

                Kolejnym etapem zdobienia było nałożenie Anttiquing Cream. Bardzo lubię postarzenia jakie daje ten produkt. Zanim całkowicie wysechł, zdjęłam jego nadmiar wilgotną chusteczką. Wtedy wydobyłam kolory poprzedniej warstwy. 



              Należy pamiętać, że ten preparat nie daje zabezpieczenia pacy, można go zetrzeć. Dlatego też ostatnim etapem pracy było nałożenie Ultra - Matte Varnish. Taki ręcznie wykonany piórnik może być doskonałym prezentem dla wyjątkowej kobiety, nauczycieli, przyjaciółki, matki.


             A Wy macie takich wspaniałych nauczycieli, których moglibyście obdarować? Przygotowujecie upominki dla nauczycieli swoich dzieci? Będzie mi miło jak podzielicie się swoją opinią w komentarzach.

Tymczasem gorąco pozdrawiam - Magda Donat.


Użyłam: 

DecoArt czarne gesso,

 DecoArt Medium Texture Sand Paste, 

Crackle Paint,

Dazzing Metallics Rose Gold, Dazzing Metallics Mink Pearl, 

DecoArt Antiquing Crem,

Americana Decor Ultra - Matte Vernish

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz