wtorek, 13 kwietnia 2021

Męskie motywacyjne ATC

 Witajcie 

Dziś przygotowałam tutorial na karty ATC w męskim wydaniu.


Bazę kart przygotowałam z beermaty, którą częściowo okleiłam papierem ryżowym o tematyce męskiej oraz tekturą falistą. Następnie naniosłam przezroczystą pastę modelującą przez maskę i po wyschnięciu częściowo pokryłam karty czarnym gesso.




Do naniesienia koloru użyłam 3 odcieni niebieskiej farby w tym jedną metaliczną. Po dokładnym wyschnięciu całość przetarłam suchym pędzlem i białym gesso. 









Na koniec dodałam męskie elementy papierowe oraz napisy motywacyjne. 




Zapraszam na tutorial:




Wykorzystane materiały:

DecoArt Medium Gesso Black

DecoArt Medium Gesso White

DecoArt Medium Clear Modeling Paste

 Extreme Sheen Aquamarine 59 ml

DecoArt Stylin blue 59 ml

Pozdrawiam

Magda

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz