środa, 19 maja 2021

Komplet z ptaszorkami


Witajcie !

To mój pierwszy raz na blogu Decoratorium i jest mi niezmiernie miło, że tu jestem i mogę dla Was tworzyć. Dziś zapraszam do obejrzenia ptasiego zestawu z wykorzystaniem papieru ryżowego , farb i mediów DecoArt . Czasem lubię prosty i klasyczny decoupage , szczególnie w klimacie vintage. Ptaszki z papieru ryżowego mają wszystkie moje  ulubione kolory i nie mogłam im się oprzeć.

Pracę nad zestawem zaczęłam od zagessowania obu powierzchni ( deseczka ze sklejki i medalion akrylowy ). Następnie pomalowałam powierzchnię farbą kredową w białym kolorze. Później przykleiłam papier ryżowy i w tym momencie zaczęła się najlepsza zabawa , czyli cieniowanie i blendowanie kolorów. Do tego etapu użyłam farb akrylowych i fluidów . Lubię płynne przejścia i takie właśnie starałam się uzyskać. Mi najwygodniej zrobić to gąbeczką. Wisienką na torcie jest wykończenie prac kropkami ze znanego wszystkim narzędzia, jakim jest szczoteczka do zębów i zamocowanie postarzanych kokard. Na całość położyłam wiele warstw lakieru . Mam nadzieję , że ptaszyny przypadły Wam do gustu i też po nie sięgniecie.

 








Użyłam :

Craftr'sAcrylic LightAntique White

Crafter's Acrylic Antique Gold

Crafter's AcrylicBlack

Crafer's AcrylicTruly Blue

Chalk Acylic Everlasting

Fluid Acrylics : Raw Umber ,Phthalo Turquoise , Carbon Black

                                            Pozdrawiam Was 

Marzena

                                                                               





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz