wtorek, 25 maja 2021

Wiosenny Organizer

 

Dzień dobry! 
Dziś mam dla Was organizer na biurko. Za oknem powoli, ale już co raz bardziej zielono, postanowiłam kolory z mojego otoczenia przenieść na dzisiejszą inspirację. Lubię używać kwiatów w projektach, tym razem postanowiłam popracować z odlewami z foremek. No i ciekawiły mnie fluidy, których używałam po raz pierwszy. Kolory są piękne, nasycone, wydajne i pięknie się ze sobą łączą. 
Cały proces powstawania organizera możecie znajdziecie tu:https://youtu.be/vMtfYXEdcgQ
Materiały, których użyłam:
DecoArt Gesso White
DecoArt Texture Sand Paste Neutral
DecoArt Texture Paste
DecoArt Heavy Gel Medium
DecoArt Fluid Acrylics kolory: Green Gold, Sap Green, Quinacridone Violet oraz Raw Umber 












Miłego tworzenia!

Monika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz