wtorek, 8 marca 2022

Męska sprawa

 Dzisiaj u mnie męska sprawa J) 

Przychodzę do Was z winem i  pudełkiem na męskie pierdolety.




A powstawały tak:

Pudełko pomalowałam farbą kredową w moim ulubionym kolorze lace DecoArt, następnie przykleiłam grafiki klejem do decoupage DecoArt. Po wyschnięciu zabezpieczyłam lakierem VarnishGloss. Trzeba polakierować pracę przed cieniowaniem, bo gdyby coś nie wyszło można zetrzeć mokrą chusteczką. Następnie tło wokół motywu pomalowałam brązową, akrylowa farbą DecoArt. 

Po wyschnięciu i polakierowaniu potapowałam gąbeczką farbą kredową lace z domieszką różnych farb występujących na grafikach. Teraz lakier.. dużo lakieru.. ze szlifowaniem między warstwami lakieru, papierem ściernym o gradacji 400. Ostatnie dwie warstwy lakieru to cudowny, idealny mat. Lakier decoArt –ultramatte Varnish

Pudełko ubrałam w szablony i złomki.

Butelka powstała w identyczny sposób, tylko po zdarciu etykiet i przetarciu jej płynem do szyb, zabezpieczyłam ją białym gesso DecoArt, następne czynności identycznie jak w pudełku.









Buziaczki Monika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz