środa, 16 marca 2022

W wielkanocnym klimacie - Home Decor - design by: Katarzyna Kędzierska

Bardzo rzadko mam czas by zrobić coś tak po prostu, a żeby to jeszcze pozostało u mnie w domu to już graniczy z cudem :P Ale tym razem się udało. Powstała ozdoba wielkanocna, która zagości na dłużej u mnie :) To tak tytułem wstępu. Nie ukrywam, że do wykonania tego decoru zaintrygowały mnie farbki typu Vintage Effect Wash. Jak sama nazwa wskazują dają efekt "wyprania", co idealnie widać na surowym drewnie. Byłam ciekawa jaki efekt przyniosą na impregnowanej powierzchni. 

Dla mnie efekt jest godny uwagi. Trzeba pamiętać o nakładaniu niewielkiej ilości i ścieraniu nadmiaru. To jest to czego szukałam do efektu postarzenia w jasnych kolorach :) Sami zobaczcie proces powstawania :)  

A jak macie ochotę zobaczyć proces twórczy to zapraszam na film: tutaj

A tutaj jeszcze kila ujęć z finalnej pracy. 









Produkty, których użyłam:
- Chalky Gesso White 473 ml
Texture Sand Paste


Farby:
DecoArt Vintage Effect Wash White 59ml
- DecoArt Vintage Effect Wash TURQUOISE 59ml
- Extreme Sheen - Bronze






Kasia Kędzierska - magisart

-------------------------------
FB: www.facebook.com/magiscraft
YT: www.youtube.com/user/kasiakedzierska
WWW: www.magisart.pl 
INSTA: @katarzyna_magisart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz