piątek, 4 marca 2022

Pudełko na wino

 Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z mixmediowym pudłem na wino, które powstawało tak:

pudło zabezpieczyłam białym gesso DecoArt, bardzo je lubię, ponieważ ma cudownie kremową konsystencję. Następnie ułożyłam kompozycję z własnoręcznie wykonanych kwiatów z foamiranu, wycisków z masy i różnych drobiazgów, które każdy ma w szufladach :) dodałam pastę pękającą DecoArt, mój drugi ulubieniec :)

Po wyschnięciu całość zabezpieczyłam białym gesso “suchym pędzlem”

Następnie dodałam koloru rozwodnionymi farbami akrylowymi i fluidami w pasujących kolorach. Zostawiłam na noc, aby dobrze wyschło. Następnie znowu położyłam gesso “suchym pędzlem” Na dół i boki pudła położyłam masę szpachlową przez szablon, Po wyschnięciu dobrałam farbę w kolorach pasujących do kwiatów. 

( Do farby akrylowej w kolorze czerwonym, dodałam kapkę brązu ) następnie na całość gesso “suchym pędzlem” oraz troszkę złotego wosku. 

I tyle :)

Buziaki

Monika








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz