wtorek, 7 czerwca 2022

Deska z kotem

 Witajcie :)

Organizacji ciąg dalszy i dzisiaj przyszedł czas na wieszak na klucze. Mam nadzieję, że juz nie będe ich ciągle szukać :) I w kńcu w mojej pracy pojawił sie kot, bo jak na niepoprawną kociarę, bardzo mało występuje ich w moich pracach :) 
A wieszak powstawał tak:
Panel z mdf zabezpieczyłam białym gesso z DecoArt, następnie pomalowałam farbą kredowa w kolorze lace, przykleiłam grafikę z kotem, następnie polakierowałam lakierem, domalowałam tło farbami kredowymi i akrylowymi z DecoArt. Wszystko zabezpieczyłam lakierem ultra matowym. Następnie na grafikę kota i ptaszora 
przykleiłam masę. z drugiej grafiki wycięłam kota i ptaka i przykleiłam klejem do decu na masę, polakierowałam.
Przyszedł czas na szablon - cegiełki, Podkolorowałam je trochę farbami w pasujących kolorach. Całośc zabezpieczyłam lakierem ultramatowym.
I tyle :)
Buziaki
Monika










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz