poniedziałek, 20 czerwca 2022

Dziecięce skrzyneczki

Witajcie :) 
Dzisiaj mam dla Was dwa prościutkie słodziaki.
Ponieważ nie mogłam się zdecydować, której serwetki użyć, zrobiłam dwa pudełka, dla dziewczynki i chłopca.
A powstawały tak:
Wieczka zabezpieczyłam białym gesso DecoArt, po wyschnięciu całość pomalowałam farbą kredową DecoArt w kolorze lace. Serwetki przykleiłam za pomocą kleju do decoupage. Po wyschnięciu położyłam dużooo warstw lakieru GlossVarnish, ze szlifowaniem pomiędzy, papierem ściernym o gradacji 400 - co 3 warstwy lakieru. 
Gdy efekt lakierowania mnie zadowolił, położylam jeszcze dwie warstwy lakieru ultra mat, ponieważ zależało mi na matowym wykończeniu. 
Na dole pudełka, po dwóch przeciwległych bokach pomalowałam pasy w pasujących de serwetek kolorach, a z przodu i z tyłu pudełka zrobilam kropki. Całość zabezpieczyłam lakierem ultramat DecoArt.
I tyle :)
buziaki
Monika







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz