poniedziałek, 27 czerwca 2022

Pałacową szkatułką

 Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z "pałacową szkatułką", na bogato :)
Jest pełna złoceń, lakieru i zalana żywicą.
A powstawała tak:
Wieczko pomalowałam farbą kredową w kolorze lace, następnie przykleiłam grafikę klejem do decupage DecoArt.
Rant wieczka wycieniowałam farbami DecoArt w pasujących do grafiki kolorach.  Następnie kilkakrotnie pomalowałam lakierem GlossVarnish. Odłożyłam do wyschnięcia. 
Dół pudełka pomalowałam farbą akrylową w kolorze czerwonym, ponieważ czerwony kolor pięknie podbija złoto.
Następnie położyłam klej do złoceń i złoto w płatkach, całość zabezpieczyłam lakierem alkoholowym.
Czegoś mi brakowało, więc na rant przykleiłam wycisk  z masy lekkiej, który pomalowałam na czarno i pociągnęłam złotym woskiem. 
Na rant wieczka również nałożylam złocenia, a wkoło grafiki przykliełam łańcuszek. Grafikę zalałam żywicą. 
Do szkatułki dorobiłam serduszko. Po przyklejeniu na nie grafiki i wycieniowaniu pasującymi farbami, na rant serduszka nałożylam klej do złoceń 3D, przykleiłam płatki złota i zabezpieczyłam lakierem alkoholowym, Serduszko również zalałam żywicą.
I tyle :)
buziaki
Monika






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz