piątek, 25 listopada 2022

MIŁOŚĆ nie jeden ma kolor- FOTOTUTORIAL

   Witajcie,

Miłość każdemu zazwyczaj kojarzy się z krwistą czerwienią lub słodkim różem. Ja jednak widzę miłość w całej palecie barw ;) Tym razem sięgnęłam po kolor zielony.

Wykorzystałam gipsowo-drewnianą ramkę na zdjęcie, którą oczywiście na samym początku pokryłam szarym gesso.

Na gel medium dokleiłam odlewy z żywicy i przy pomocy pasty piaskowej nadałam powierzchni jeszcze większej chropotowatości:

Po dokładnym wysuszeniu powierzchni sięgnęłam po bazowe kolory dzięki którym nadam głębi i przestrzenności:

Pierwszą warstwę stworzyłam poprzez naniesienie tej przepięknej, soczystej zieleni:

Następnie przy pomocy techniki "suchego pędzla" zaczęłam wydobywać teksturę:

 

Teraz przyszedł czas na efect vintage. Cudownie się pracuje z tą farbką:

Ramka powoli zaczyna nabierać klimatu. Jeszcze jedna warstwa "wybielania" i oczywiście nie mogło zabraknąć złota:

Oraz ciemniejszego koloru metalizowanego. Użycie dwóch kolorów z tej samej palety sprawia, że pogłębiamy projekt, nadając mu jeszcze większego efektu 3d:

Przyszedł czas na wisienkę na torcie, upsss, na ramce.... i to dosłownie.... Przecudowny kolor takiej wiśniowej czerwieni świetnie skomponował się z zielenią:

I na koniec nieco słońca.... w postaci płatków złota klejonych awaryjnie na klej do decoupage:

Całość pokryłam dodatkowo tym klejem, nadaje się świetnie do wykończenia projektu:


A teraz trochę detali:













Użyte produkty:
- Chalky Gesso Grey 473ml
DECOU-PAGE GLOSS  473ml
- TEXTURE SAND PASTE 118ml
EXTREME SHEEN Vintage Brass 59ml
EXTREME SHEEN Copper 59ml
- EXTREME SHEEN Garnet 59ml
EXTREME SHEEN Peridot 59ml
ACRYLIC PAINT Forest Green 59ml
CHALKY ACRYLIC Revive 59ml
VINTAGE EFFECT WASH Hunter Green 59ml


Pozdrawiam słonecznie,
Wiola


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz