środa, 30 listopada 2022

Zakładki

                                                          Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do was z zakładkami, które zrobiłam dla mojej grupy 

z Wędrującego Art Journala. Jako, że Art Journal to nigdy nie była moja bajka, więc w razie wpadki, dziewczyny dostaną w ramach zadośćuczynienia zakładkę :))

Zakładki, wydawałoby się, że robi się szybciutko, ale nic bardziej mylnego, każdą trzeba wziąć w rękę i podłubać przy niej. 

Samo zrobienie jest prościutkie, więc może się zainspirujecie :)

Zabezpieczyłam je gesso, następnie pomalowałam farbą kredową w kolorze lace. Przeszlifowałam papierem ściernym i poprzyklejałam grafiki.

                         


                                          

                                              

                                     

                                                                    

Kilkakrotnie pomalowałam lakierem Gloss Varnish. Następnie wycieniowałam farbami DecoArt w kolorach pasujących do grafik. Drugą stronę.również pomalowałam farbami.
Teraz zostało już tylko wielokrotne lakierowanie ze szlifowaniem pomiędzy kolejnymi warstwami. Gdy efekt mnie zadowolił, udekorowałam je szablonami.





Buziaki

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz