czwartek, 10 listopada 2022

Szkatułka z dziewczynką 3D

 Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do was ze szkatułką z dziewczynką 3D.  Ciężko uchwycić na zdjęciach efekt 3D, ale uwierzcie, jest "grubaśna" Aby uzyskać taki efekt, trzeba mieć dwie grafiki takie same, bądź papiery ryżowe czy serwetki. 


Skrzynkę pomalowałam farbą kredową w kolorze Lace DecoArt, następnie polakierowałam. Teraz na elementy, które chciałam aby były,  uwypuklone przykleiłam klejem do decoupage masę soft, ponownie polakierowałam i przykleiłam klejem decoupage wyciętą grafikę dziewczynki, nadając kształt wykałaczką. całość polakierowałam i podcieniowałam farbami w pasujących kolorach. Dół skrzynki to grafika - tło, przykleiłam ją klejem decoupage, polakierowałam i udekorowałam szablonem, całość postarzyłam farbami vintage effect wasch, ubrałąm w złomki i koraliki.






buziaki
Monika











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz