wtorek, 2 stycznia 2024

- Zimowa butelka - foto tutorial

 

Witajcie!

Bardzo się cieszę, że będę dalej Was inspirować swoimi pracami z użyciem świetnych

mediów DecoArt. Na pierwszą tegoroczną inspirację wybrałam recykling butelki, którą

ozdobiłam w chłodnym, zimowym klimacie, lecz tym razem bez śniegu a to chyba przez to, że

brakuje go za oknem. Zapraszam kochani na foto tutorial z opisem krok po kroku jak

stworzyłam tę oto butelkę.



Swoją pracę rozpoczęłam od przygotowania butelki czyli wcześniejszego jej wyczyszczenia, 

nadmiar kleju od etykiety ściągnęłam za pomocą rozpuszczalnika. Następnie pomalowałam 

 butelkę dwukrotnie białym gessem.


Na tło wybrałam druga warstwę serwetki z napisami a to dlatego, że pierwsza była zbyt żółta a mnie
zależało na bieli


 Gdy serwetka schła, zabrałam się do pomalowania wycisków z masy super lekkiej. Do tego zadania
wybrałam farbę efekt vintage 




                        Całość pomalowałam a przecierki uzyskałam przy użyciu wilgotnej chusteczki.
W kolejnym etapie pracy na butelkę naniosłam nieregularnie pastę pękającą oraz przez szablon z płatkami śniegu- pastę modelującą.



Następnie przy pomocy farb i fluidu akrylowego zabrałam się do nieregularnego pomalowania butelki
oraz przyklejenia wycisków




            Odrobina pasmanterii, sztucznych gałązek i mieniącego się brokatu i butelka gotowa.
                                  Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, częstujcie się :-)










              Z pozdrowieniami i życzeniami twórczego, pięknego i kolorowego Nowego 2024 roku!


                                                                        W projekcie użyłam:















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz