wtorek, 13 lutego 2024

- Mały Książę i moc fluidów -

 

Witajcie!

Moja propozycja na dzisiejszą inspirację to skrzynka otulona papierem ryżowym, scrapowym oraz 

 domalowanym tłem przy użyciu fluidów akrylowych- czyli trochę się tu dzieje 😁

Zachciało mi się bardzo kolorów i przeglądając papiery trafiłam na idealne, które aż się prosiły do 

użycia fluidów. Na wieczku przykleiłam fragment motywu Małego Księcia z papieru ryżowego 

a boki obkleiłam papierem scrap z kolekcji Between  Worlds. Mam nadzieję, że udało mi się

wszystko ze sobą połączyć w spójną całość. Zapraszam do obejrzenia zdjęć pracy a listę użytych 

mediów znajdziecie jak zawsze na końcu wpisu. 














Pozdrawiam serdecznie! 




                                                                 W projekcie użyłam:










oraz
Raw Umber- fluid acrylics
Yellow Oxide- fluid acrylics
Primary Cyan- fluid acrylics




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz