niedziela, 4 lutego 2024

Beczka na miodzik -foto tutorial

 Witajcie

Zapraszam na moją nową inspiracje ,tym razem będzie to beczka na słoik z miodem Jest to praca do której użyłam różne foremki. Jak beczka z miodem to muszą być pszczółki i kwiatki i oczywiście musi by kolorowo. Decoratorium ma masę pięknych farb, którymi można szaleć z kolorami.



  Baza beczki jest drewniana więc przeszlifowałam ją papierem ściernym

 i pomalowałam białym  gessem.


    Następnie wzięłam się za oklejanie wyciskami z foremek, foremki wypełniałam masą lekką.




       Jak okleiłam całą beczkę to szczeliny wypełniłam pastą Texture sand paste i Crackle paste.



Gdy praca podsuszyła się, zaczęłam malować i łączyć ze sobą farby, nadmiar ścierałam mokrą    chusteczką. Starałam się, aby beczka wyglądała na drewnianą.



       Teraz nakleiłam resztę wycisków i pomalowałam je, wysuszyłam i zabieliłam białym gessem.



                                       Następnie delikatnie pracę pociągnęłam złotą farbą .




                            Mam nadzieje że moja beczka wam się spodoba i Was zainspiruje :)





                                                               Pozdrawiam gorąco Asia   
                                                                      W projekcie użyłam:





                                                        

    











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz