poniedziałek, 5 lutego 2024

Wiosenne pudełko!

 Witajcie!

Dzisiejszą inspiracją przywołuję wiosnę. Bo jak wiosna to dużo kwiatów, więc zagościły one u mnie na pudełku. Robi się je szybciutko. Całe pudełko pokryłam gesso, zrobiłam kompozycję z kwiatów i innych przydasi, ktore zalegają nam w szufladach. dodałam gdzieniegdzie pastę ziarnistą sand, oraz pastę pękającą. Odstawiłam do wyschnięcia. Następnie całość pokryłam gesso i po wyschnięciu dodałam gdzieniegdzie rozwodnione farby akrylowe w pasujących do kompozycji kolorach. 

                                                                                  




                                                                                       



Buziaki

Monika


użyte materiały:



























                                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz