wtorek, 16 maja 2017

Inspiracja Justyny - Vintage'owy notes

Witajcie :)
Moja dzisiejsza inspiracja, jaką dla Was przygotowałam, to notesik. Uwielbiam je tworzyć ... praca z nimi jest naprawdę przyjemna a notesy są praktyczne, urocze i idealne, jako np. drobny upominek.
Wykorzystałam gotową bazę, więc brzegi okładki zagruntowałam czarnym gesso i delikatnie pomazałam dwoma kolorami Dazzling Metallics. Okleiłam je papierami Studio Light z dwóch kolekcji, które fajnie się uzupełniają. Na jednej z warstw przez maskę nałożyłam czarną pastę strukturalną i nakleiłam kilka warstw wykorzystując także elementy wycięte z jednego z arkusza, metalowe ornamenty i tekturki pokolorowane Dazzling Metallics. 
Wyszedł vintagowy notesik ze złotą poświatą, którą trudno uchwycić na zdjęciach...
P.S. Spróbujcie wykorzystać do zmiany koloru tekturek właśnie Dazzling Metallics ... mnie on bardzo pozytywnie zaskoczył. Preparat ten ma bardzo fajną konsystencję, nie moczy tekturki i daje piękny, metaliczny kolor.





Miłego dnia
Justyna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz