poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Inspiracja Basi - Nosidło


Czy miewacie problemy z pomysłem na "męski" prezent ? Ja bardzo często.
Pomysł na nosidło, które jednocześnie może być "podręczną apteczką" na upalne letnie wieczory powstał z potrzeby chwili.
Wykonałam je ekspresowo. Ale po kolei.

Bazę ze sklejki pomalowałam rozwodnionym brązowym fluidem, który po zmieszaniu z wodą doskonale zastępuje bejcę. Po wysuszeniu, zewnętrzną część nosidła rozjaśniłam kremową farbą akrylową. Tę czynność wykonałam metodą suchego pędzla skupiając się szczególnie na bieleniu poprzecznych listew. Biały podkład na listwach był mi potrzebny do naniesienia napisów za pomocą preparatu do transferu. Boki ozdobiłam szarą i czarną farbą akrylową wykorzystując wzory z szablonów. Na koniec nosidło ostemplowałam i pochlapałam kremową farbą akrylową.

Niespodzianka się udała i ucieszyła obdarowanego.






Użyte produkty:



Pozdrawiam

Basia


2 komentarze:

  1. Świetny pomysł, inspiracje napewno wykorzystam, dziękuję ❤��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra pomysł, teraz tylko uzupełnij ten pomocnik: wacikami, plastrami, wodą utlenioną i innymi :)

    OdpowiedzUsuń