niedziela, 20 sierpnia 2017

Inspiracja Dagmary - Zakochany blejtram

Dla zakochanej pary przygotowałam w prezencie monochromatyczny blejtram.
Koniecznie chciałam uzyskać efekt steampunk/ industrial, gdyż bardzo mi do tej dwójki pasuje.
Ich styl, zamiłowania muzyczne i sposób na życie... no nie mogło być inaczej.
Myślę, że się udało i uzyskałam zamierzony cel.
Kiedy piszę te słowa, jeszcze nie otrzymali prezentu, ale mam nadzieję, że im się spodoba.

Do wykonania tła użyłam mixu mediów: gesso, mist i fluidy.
Tekturki również potraktowałam fluidami, a niektóre z nich dodatkowo pokryłam płynnym szkłem,
clear crackle glaze i antiquing cream, wzór naniosłam za pomocą szablonu Andy Skinnera.
W kolorystykę bardzo fajnie wpasowały mi się papiery Studio Light z serii Industrial.

Niebawem wręczę mój prezent, więc trzymajcie kciuki, aby się spodobał :)








Użyte produkty:

Gesso białe Decoart




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz