poniedziałek, 10 grudnia 2018

W zimowych odcieniach - Regina Skibińska



Dziś mamy dla Was małe przypomnienie naszego zimowego wyzwania i z przyjemnością przedstawiamy Wam naszą gościnną projektantkę Reginę.

Witajcie!!!
 Mam na imię Regina i można mnie spotkać w sieci jako Geronimo Rękodzieło.
 To mój pierwszy występ jako gościnna projektantka. 
Stworzyłam dla Was LO. To chyba moje trzecie w karierze, ale bardzo spodobała mi się ta forma eksponowania zdjęć. 

Inspirowałam się zdjęciami z moodboardu z dużą ilością bieli. 
Lubię, gdy święta są białe, mają wtedy całkiem inny klimat. 

Mój layout jest zachowany w mroźnej tonacji kolorystycznej. Użyłam do niego kilka mediów DecoArt gesso, pastę modelującą (której konsystencją jestem zachwycona) oraz farb Crafter’s acrylic Island Blue i Silver Morning oraz metalicznej Extrme Sheen Pewter.

Pozdrawiam Regina
-------------------------------------------

Zainspiruj się i dołącz do nas !


Zasady wyzwania



1. Stwórz pracę zainspirowaną 'mood board'.

2. Użyj przynajmniej 1 produktu Deco Art i napisz nam jego nazwę.
3. Opublikuj pracę na swoim blogu/ profilu i opublikuj na DecoArt Polska(zdjęcie projektu + linka do wpisu i wymień produkt, którego użyliście oraz oznaczcie wpis #wyzwaniegrudniowedecoratorium ).
4. Podlinkuj wyzwanie oraz informację o nim w swoim poście z inspiracją. 
W poście na blogu umieść nasz 'mood board'.
5. Możesz zgłosić kilka prac.
6. Twoja praca musi być nowa i niepublikowana przed ogłoszeniem wyzwania, czyli 5.12.2018.
7. Wyzwanie kończy się 31.12.2018r.
8. Zwycięzce ogłosimy 3 stycznia.
4. Podlinkuj wyzwanie oraz informację o nim w swoim poście z inspiracją. 
poście na blogu umieść nasz 'mood board'.

5. Możesz zgłosić kilka prac.

6. Twoja praca musi być nowa i niepublikowana przed ogłoszeniem wyzwania, czyli 5.12.2018.
7. Wyzwanie kończy się 31.12.2018r.
8. Zwycięzce ogłosimy 3 stycznia.



Do wygrania media DecoArt.
Udanej zabawy i czekajcie na nasze inspiracje !!!




1 komentarz: