piątek, 21 grudnia 2018

Metaliczne słoiczki - kurs - Justyna Baczewska

Witajcie ;)
Mamy teraz gorący okres przedświąteczny. Przygotowania już w pełni,
ale mam nadzieję, że w tym zamieszaniu znajdujecie chwilkę na stworzenie czegoś dla siebie ... ?
A może zapomnieliście o jakimś prezencie i chcecie przygotować coś na ostatnią chwilę ... ?
Może zainspiruje Was mój kurs.
Jeżeli nie spodobał się Wam efekt betonu z mojego poprzedniego posta,
a zamiast zimnych betonów lubicie błyskotki ten post będzie dla Was.
Możecie tym sposobem ozdobić dowolny przedmiot. Nawet maskę na bal karnawałowy.
Ja jednak po raz kolejny sięgnęłam po zestaw słoiczków, bo miałam je akurat pod ręką,
ale spokojnie to już wszystkie słoiki, które miałam w zapasie ;)



Zapraszam więc na kolejny kurs krok po kroku.

Potrzebujecie:
- przedmioty, które będziecie ozdabiać
- czarne gesso
- pasta drobnoziarnista
- fluid Interference w kolorze zielonym i niebieskim

Zaczynamy :)

Przygotujcie przedmioty, które chcecie ozdobić. Ja po raz kolejny wybrałam słoiczki w dwóch rozmiarach.


Słoiczki odtłuściłam i zagruntowałam czarnym gesso.


Następnie nakładamy pastę drobnoziarnistą. Nie starajcie się zbytnio.
Ma być nierówno, dzięki temu struktura naszych przedmiotów będzie bardziej urozmaicona. W tym przypadku jedna warstwa pasty wystarczy.


Po wyschnięciu słoiczki pokryłam czarną mgiełką Deco Art, która ma rewelacyjne krycie. 
Dzięki temu, że mgiełka jest płynna delikatnie pokrywa strukturę nie niszcząc jej. Mgiełka nie ma matowego wykończenia, jakie ma np gesso, ale tym razem wcale to nie przeszkadza.


Następnie czarną bazę pokryłam dwoma kolorami fluidów interference - zielonym i niebieskim.
Fluid interferece to opalizujący, transparentny produkt koloryzujący, który zmienia bazowy odcień, mieniąc się pod pewnym kątem nachylenia.
Zobaczcie, jak już zmieniły się moje słoiczki.

Pozostało jeszcze tylko podkreślić strukturę woskiem Metallic Lustre. Wykorzystałam 3 kolory: zielony, turkusowy i pomarańczowy i nałożyłam je delikatnie przy użyciu suchego pędzelka.


Metaliczne słoiczki gotowe. Zobaczcie, jak prezentują się na zdjęciach.





Wykorzystane materiały:
 CZARNE GESSO
TEXTURE SAND PASTE
FLUID INTERFERENCE - niebieski
FLUID INTERFERENCE - zielony
METALLIC LUSTRE - zielony
METALLIC LUSTRE - turkusowy
METALLIC LUSTRE - pomarańczowy


Miłego dnia 
Justyna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz