piątek, 27 grudnia 2019

Stroik na świąteczny stół- Karolina Karbowska

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Postanowiłam wykonać stroik, dekoracyjny świecznik na świąteczny stół. A że Boże Narodzenie kojarzy mi się z czerwienią, to na ten kolor padł wybór 😊 Mam nadzieję, ża ta prosta dekoracja Wam się spodoba i wykonacie sobie podobne 😊






Pracę nad świecznikiem zaczęłam od zagruntowania bazy białym gesso. Następnie położyłam szablon z użyciem Modeling Paste.


Następnie całą powierzchnię pokryłam czerową kredówką Americany w kolorze Romance (boska czerwień 💓💓💓)


Aby wyeksponować wzór z szblonu użyłam Vintage Effect Wash w kolorze czarnym.
 

Calość zabezpieczyłąm bezbarwnym woskiem Americany.


Czas na doklejenie szkiełka mieszczącego tealight, nieco gałązek i czerwonych owocków i voila- dekoracja gotowa. 😊 Jeszcze  tradycyjna rodzinna fotka 😉😂


Kochani, życzę Wam zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia. 
Buziam Was mocno💓💓💓
-Wasza Karola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz