poniedziałek, 16 grudnia 2019

Święta tuż tuż z papierem ryżowym Decoratorium

Witam wszystkich przedświątecznie :-)

U mnie choinka już stoi, piękna, żywa i pachnąca, czeka na przystrojenie. W tym roku wykonałam kilka nowych bombek, które już za chwilę przyozdobią jej zielone gałązki. Jedną z nich przyozdobiłam motywem ze słodkimi aniołkami z papieru ryżowego, jaki ma w swej coraz bogatszej ofercie Decoratorium.

Moje anielskie serce wykonałam na bazie z akrylu i ozdobiłam zarówno od środka, jak i od zewnątrz.
Po przyklejeniu wyciętych z papieru ryżowego aniołków podmalowałam je białym gesso Deco Art, aby wydobyć pełnię kolorystyki motywu. Następnie całą powierzchnię serca od środka nieregularnie pokryłam Heavy Gel Medium, które opruszyłam białym, opalizującym brokatem.




Po wyschnięciu Heavy Gel Medium pokryłam je srebrnym woskiem Meatllic Lustre oraz odrobiną farby Extreme Sheen w kolorze perły. Na zakończenie całość podbiłam granatową farbą kredową Americana Decor DecoArt w kolorze Honor.





Gdy już wszystkie preparaty i farby dokładnie wyschły złożyłam serce w całość i przyozdobiłam odrobiną mojej ulubionej pasty śniegowej Snow Tex, którą opruszyłam białym opalizującym brokatem, zaś po wyschnięciu lekko przetarłam srebrnym woskiem Metallic Lustre. Tak powstał chmurka :-)


Na połyskującym niebie nad aniołami dodałam odciśnięte z foremki gwiazdki, zaś na łączenie obu części serca sznureczek również z odcisku z masy lekkiej. Odciski pomalowałam perłową farbą z serii Extreme Sheen, a następnie również przetarłam srebrnym woskiem.
Praca pięknie lśni, jednak ten efekt bardzo trudno uchwycić na zdjęciach, dlatego musicie mi uwierzyć na słowo :-)
Serdecznie polecam papiery ryżowe  od Decoratorium. Nadają się one idealnie do zdobienia bombek i dekoracji świątecznych, mają bardzo nasycone kolory, więc nie trzeba ich poprawiać farbami. Poza motywami świątecznymi jest duży wybór motywów dziecięcych, kwiatowych, noworocznych, wielkanocnych, a nawet cyrkowych :-)

Pozdrawiam cieplutko

Ania

Lista materiałów:
- serce akrylowe 12 cm
- papier ryżowy Decoratorium z aniołami
- klej do decoupage Decoratorium
- białe gesso
- Heavy Gel Medium DecoArt
- brokat biały opalizujący
- wosk srebrny Metallic Lustre DecoArt
- farba akrylowa Extreme Sheen perła
-farba kredowa Americana Decor - Honor
- pasta śniegowa Snow Tex DecoArt
- foremki i masa lekka


1 komentarz: