środa, 15 kwietnia 2020

Obrazek na ścianę..



Cześć
Bardzo mi miło móc się tu z Wami przywitać i być częścią tak fantastycznego zespołu. Na powitalną inspirację postanowiłam przygotować ramkę do powieszenia z takim cudownym słodziakiem, który jest oczywiście papierem ryżowym od Decoratorium. Poniżej przygotowałąm dla Was kilka zdjęć i opis jak stworzyłam poniższy obrazeczek. Zerknijcie.





---

Przygotowanie obrazka zaczęłam od zagessowania bazy pod papier ryżowy.
Gdy gesso wyschło nakleiłam papier ryżowy klejem matowym do decoupage Americana.


Naszego słodziaka zabezpieczyłam dodatkowo swoim zdecydowanie ulubionym lakierem. Daje piękne matowe wykończenie.



Gdy lakier wysechł zabrałam się za domalowanie tła. Użyłam do tego w 1 kroku farby kredowej w kolorze Delicate-ADC11 oraz kropelki czerni Carbon ADC29. Zmieszałam te 2 odcienie i gąbeczką do naczyń nałożyłam 1 warstwę tła. W 2 kolejności zmieszałam odrobinę tej samej czerni z gessem. Tak powstałą szarością z pomocą gąbeczki dołożyłam koloru do tła. Myślę ,że powstałe mieszanki farb wpasowały się w tło rewelacyjnie. Gdy całość wyschła użyłam ponownie lakieru by zabezpieczyć tło przed kolejnym działaniem..


Zajęłam się teraz ramką naszego obrazka. Użyłam tym razem pięknie intensywnej czerwieni Romance ADC06 i również kropelki czerni by trochę ją przybrudzić. Do farb dołożyłam słuszną porcję dla mnie idealnej pasty piaskowej DecoArtu. Bardzo często sięgam po ten produkt. Jego bardzo drobniutki piasek daje po wyschnięciu cudowną fakturę. Wszystkie 3 produkty zmieszałam ze sobą dokładnie i gąbeczką metodą tapowania pokryłam ramkę.


Skleiłam 2 części ramki. Do czerwieni dodałam trochę wody i pochlapałam naszego słodziaka zasłaniając mu buzię kawałkiem kartki i ostatni raz zabezpieczyłam lakierem.
Sięgnęłam po kolor Revive ADC33 i bardzo delikatnie prawie suchym pędzlem przybrudziłam ramkę oraz nałożyłam go przez maskę DecoArtu. Świetne uniwersalne kropeczkowe łańcuszki.
Do zabezpieczenia ramki użyłam transparentnego kremowego wosku  ADM01.
Na sam koniec z kilku tekturek pokrytych naszą kredową farbą w odcieniu Revive .Gazy suszków, kokardki, i napisu ułożyłam kompozycje na dolnej części obrazka.
I gotowe. Mam nadzieję, że ramka przypadnie Wam do gustu, a jeśli zastanawiacie się nad zakupem jakiegokolwiek preparatu od DecoArtu to nie miejcie wątpliwości. Farby kredowe których używałam w dzisiejszej inspiracji posiadają niezwykle bogatą gamę kolorystyczną oraz mniejszą i większą pojemność co daje nam szeroki wachlarz możliwości. Nakładają jak i mieszają się z innymi preparatami fantastycznie.



Wykorzystane produkty:
Papier ryżowy Decoratorium
Klej Decoupage Matte Americana
Americana Decor Creme Wax Transparent
Chalky Finish Americana Decor ( Carbon, Revive, romance, delicate)
Gesso White DecoArt
Soft Touch Varnish (lakier matowy)
Texture sand paste DecoArt (pasta piaskowa)

Pozdrawiam Was gorąco i do następnego razu.



*****

BIO:
Szalona mama 2 dzieci. Kochająca to co nieoczywiste. Miłośniczka brązu,zębatek, przyrody i tworzenia w każdej wolnej chwili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz