środa, 8 kwietnia 2020

Scissor Design

Dzień dobry.
Ogromnie się cieszę, że dołączyłam do fantastycznego Design Teamu Decoratorium.
Zapraszam na pierwszą inspirację! Bohaterem dzisiejszego projektu są nożyczki. Mam ich mnóstwo w pracowni. Po przeprowadzeniu castingu to właśnie ten model otrzymał główną rolę w zadaniu. Ale powiedzmy sobie szczerze, gdyby nie media DecoArt to nożyczki nie błyszczałyby blaskiem gwiazdy :)




Bazą projektu jest deska ze sklejki o wymiarach 40x17cm. Zrobiłam kilkanaście odcisków z masy plastycznej lekkiej i zaplanowałam kompozycję projektu. Wszystkie elementy zabezpieczyłam podkładem gesso DecoArt. Na nożyczkach gesso nakładałam gąbką aby uzyskać delikatnie porowatą powierzchnię.
Jako tło dla naszej nożyczkowej gwiazdy wykorzystałam papier scrapowy. Wybrany fragment docięłam na odpowiedni wymiar i przykleiłam wraz z odciskami za pomocą Heavy Gel Medium DecoArt.




Kolejny etap to moje ulubione porowatości-nierówności! Znakomicie tutaj spisała się pasta piaskowa Texture Sand Paste DecoArt. Uchwyty nożyczek pokryłam grubą warstwą pasty. Na wszystkich gładkich powierzchniach, które pozostały wokół kompozycji również zagościła pasta. Rozprowadziłam ją nieregularnie za pomocą szpachelki. Po wyschnięciu preparatu uwidacznia się ziarno dając ciekawy efekt.
Pasty użyłam również to zrobienia napisów wykorzystując do tego celu szablony.


Tak przygotowaną bazę pomalowałam farbą kremową a ciąg dalszy pracy to już nieustająca zabawa pigmentami Fluid Acrylics DecoArt.
Wybrałam cztery kolory: Quinacridone Gold, Raw Umber, Dark Grey Value3 oraz Medium Grey Value 6. Malowałam pigmentami bezpośrednio bez rozcieńczania. Znakomicie mieszają się ze sobą, tworząc cudowne przejścia kolorystyczne. Praktycznie same pracują za nas. Tak długo z nimi pracowałam, aż uzyskałam zadowalający mnie efekt. Na koniec troszkę kropek, przykleiłam nożyczki i Scissor Design już wisi na ścianie! :)






Przesyłam moc inspiracji

Ania Korszewska - IRIS




Lista materiałów wykorzystanych do projektu:

- stare nożyczki

- deska drewniana 40x17cm
- szablony malarskie
- foremka silikonowa
- papier do scrapbookingu
- masa plastyczna lekka
- gesso białe DecoArt
- Heavy Gel medium DecoArt
- Texture Sand Paste DecoArt
- farba kremowa DecoArt
- Fluid Acrylics, pigmenty DecoArt, kolory: Quinacridone Gold, Raw Umber, Dark Grey Value3, Medium Grey Value 6

----------------------------------------------------------
Instagram: @ iris_visual_artist

BIO: Od najmłodszych lat projektuję, tworzę, maluję. Z miłości do sztuki, piękna i rzeczy niepowtarzalnych. Moje hobby przerodziło się w fantastyczny zawód i wielką pasję. Nie poprzestaję w twórczych poszukiwaniach, wykorzystuję przeróżne techniki. Ciągle się uczę i poszukuję nowych doznań artystycznych.
Pędzle, farby, papier, tkanina, szydełko, igła do szycia, druty....... mixed media! I ciągle mi mało!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz