piątek, 10 kwietnia 2020

Pastelowe pudełko z hortensja



Witam serdecznie jako członek zespołu projektowego Decoratorium ❤
Bardzo mnie cieszy fakt,że znalazłam sie w tym miejscu i postaram się jak najbardziej by było inspirująco 🙂
Moja pierwsza inspiracja to szkatułka w pastelowych barwach z delikatnym postarzeniem.Napisze Wam wiec kilka słów jak i z czego 😉
Zaczęłam od zrobienia wyciskow z foremek-owalnej ramki,kwiatów hortensji i listków.Ulozylam kompozycje i przykleilam dodając metalowy łańcuch kulkowy . Następnie wokół kompozycji miejscami  nałożyłam szpatułką pastę piaskową, pasta z drobniutko zmielonym piaskiem świetnie nadaje lekko chropowata  fakturę. Po wyschnięciu masy samoutwardzalnej i fakturki z pasty pochłonęło mnie kolorowanie.Nie mogłam sie długo zdecydować,czy tą pracę pomalować w soczystych czy pastelowych barwach. W końcu skusil mnie przepiękny kolor farby kredowej Vintage i od niego zaczęłam malując cale pudełko.Hortensje  pomalowalam kolorem farby kredowej Serene,liście Refreshing a srodeczki kwiatków żółtą farba z serii Crafters Acrylic w kolorze  Daffodil Yellow.W międzyczasie dokleilam kilka kulek 3d i mikrokulek do kompozycji. Boczki pokryłam białą farba kredowa -Everlasting a następnie zrobiłam imitacje rysunku drewna za pomocą specjalnej gumowej szpatułki.Na przód dodałam wycisk ozdobnej kokardy.Polakierowalam lakierem ultramatowym,który jest rewelacyjnie ultramatowy, po prostu niewidzialny i za to co uwielbiam ❤
Na koniec lekkie postarzenia, chlapanie białą farbą, przecierki suchym pędzlem, obdarcia czyli to lubię najbardziej. Dodałam elementy pieczątek za pomocą szablonów i czarnego Gesso, pocieniowalam,pochlapałam  i przyciemnilam farbą kredowa w kolorze Rustic. Na koniec zabezpieczylam całość jeszcze dwukrotnie lakierem ultramatowym.Mam nadzieję ,że moj pierwszy projekt pezypadnie Wam do gustu .












Użyłam z Decoart;
♡Farba kredowa Vintage 
♡Farba Kredowa Everlasting 
♡Farba Kredowa Serene 
♡Farba kredowa Rustic 
♡Farba akrylowa Crafters Acrylic - Daffodil Yellow
♡Pasta piaskowa - Texture sand paste 
♡Czarne Gesso 
♡Lakier ultramatowy- Ultramatte varnish 


Jeszcze kilka słów o sobie 🙂 Na codzień jestem przeszczesliwa żoną i mama 12latki i 4latka, moja pracownia jest moim królestwem do którego zmierzam w każdej wolnej chwili. Rękodzieło jest mi bliskie od najmłodszych lat dziecięcych, lata poszukiwań zaprowadzily mnie tu gdzie teraz jestem -- niezmiennie od lat zachwycona Decoupage i mixmediami .Tworzę w rożnych stylach i technikach ale wszystko co robię, musi być nadgryzione zębem czasu ♡Tworzę, maluję, niszczę,odnawiam, postarzam i to wszystko potrzebne mi do życia jak tlen 🎨

Serdecznie pozdrawiam, Marzena Stramska 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz