sobota, 25 kwietnia 2020

Tabliczka w turkusie...


Cześć 
Przygotowałam dzisiaj dla Was tabliczkę trochę nieoczywistą. Bardzo lubię takie prace mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gusty. Użyłam do niej fenomenalnego kredowego turkusu i czerni. Znaleźć je możecie w 2 różnych pojemnościach. Chciałam by praca nie była do końca matowa dlatego dorzuciłam miejscami metalicznej farby Extreme Sheen w kolorze antycznego brązu, którą suchym pędzlem z odrobiną czerni przybrudziłam. Intensywność metalicznej farby została delikatnie stłumiona ale nadal jest widoczna. Jeśli zależy Wam na bardzo metalicznym efekcie nałóżcie pierw czerń, a później metaliczną farbę.
Nie mogło w mojej pracy zabraknąć również past. W tym wypadku użyłam dla mnie idealnej pasty piaskowej oraz pasty pękającej.
Przygotowałam również tutorial z tej tabliczki więc zapraszam Was do obejrzenia.










Użyłam:
-Białe gesso DecoArt
-Papier ryżowy Decoratorium
-Pastę piaskową oraz pękającą DecoArt
-Metallic paint Extreme Sheen ( Antique Bronze)
-Americana Decor Touch Warnish
-Farba kredowa (Kolory Carbon oraz Keepsake)
-Antiquing Cream Patina Green
-Klej matowy Americana Decoupage

Dziękuję i życzę kreatywnego dnia.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz